  • 1. Data: 2003-04-25 23:09:08
    Temat: Pity przez Internet?
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Co rusz ktoś coś mówi o możliwości wysyłania PIT-ów rocznych przez Internet.
    Potwierdzcie mi, proszę, że to jeszcze niemożliwe (?).

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 2. Data: 2003-04-26 06:27:51
    Temat: Re: Pity przez Internet?
    Od: "Slayer" <a...@o...pl>

    > Potwierdzcie mi, proszę, że to jeszcze niemożliwe (?).

    potwierdzam, to niemożliwe...

  • 3. Data: 2003-04-27 07:30:08
    Od: "tornado" <N...@k...chip.pl>

    W wiadomości: b8cev5$35r$...@n...news.tpi.pl,
    uzytkownik ukrywający sie pod pseudonimem "BaLab"<b...@p...com>
    wystukał takie cudo:
    > Co rusz ktoś coś mówi o możliwości wysyłania PIT-ów rocznych przez
    > Internet. Potwierdzcie mi, proszę, że to jeszcze niemożliwe (?).

    Jeżeli zajmować się tym będzie Prokom, to jest i będzie to niemożliwe :)

    --
    [Pozdrawiam][huri-khan][GG 177094]
    [Abit KT7A | D800 | GF 32MB | 256 MB]