  • 1. Data: 2003-12-28 14:30:53
    Temat: Częściowe zaliczenie faktury?
    Od: "Maciek" <x...@t...pl>

    Mam fakture za internet i telewizje kablowa (2 pozycje). Czy moge zaliczyc w
    koszty tylko czesc dot.internetu?

    Maciek

  • 2. Data: 2003-12-28 19:06:32
    Temat: Re: Częściowe zaliczenie faktury?
    Od: "i." <z...@m...pl>

    tak,
    dowodem wewnętrznym

  • 3. Data: 2003-12-28 19:24:10
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Użytkownik "i." <z...@m...pl> napisał w wiadomości
    > tak,
    > dowodem wewnętrznym

    Nie przypominam sobie, żeby
    w par 14 Rozporządzenia w sprawie KPiR
    przewidziano mozliwość rozliczenia
    tego typu wydatku dowodem wewnętrznym.

  • 4. Data: 2003-12-28 22:19:07
    Od: "i." <z...@m...pl>

    tzn. moja sytuacja jest o tyle podobna,
    że opłaty wnoszę do spółdzielni mieszkaniowej za łącze internetowe na kwotę
    x,
    natomiast dw wystawiam na kwotę y=x-%x (procent sam sobie wyznaczyłem -
    umiem się z niego wytłumaczyć)

    pzdr
    i.