  • 1. Data: 2007-01-11 00:27:15
    Temat: Czy PRL był taki zły ;) ?
    Od: t <r...@o...pl>

    http://www.msp.money.pl/akty_prawne/dzienniki_ustaw/
    ustawa;z;dnia;16;grudnia,dziennik,ustaw,1972,053,339
    .html

    O podatku obrotowym też porównywalnie miała z tego co czytam, aczkolwiek
    nie mogę
    znaleźć treści( Dziennik Ustaw - rok 1972, nr 53 z dnia 1972-12-16, poz 38
    ).

    A dziś objętość obowiązujących trylogii wydaje się być normalną...

    pozdr

  • 2. Data: 2007-01-12 12:00:55
    Temat: Re: Czy PRL był taki zły ;) ?
    Od: "CzeslawEm." <n...@d...slp.peel>

    Dnia 11.01.2007 t <r...@o...pl> napisał/a:

    Pytanie w temacie to polityka dlatego odpowiedz bedzie najkrotsza z
    mozliwych zeby nie zasmiecac:

    Zyles wtedy czy znasz to z opowiadan ?
    --

    czeslawAT[217dot96dot227dot156]

  • 3. Data: 2007-01-12 12:05:45
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 12-01-2007 o 13:00:55 CzeslawEm. <n...@d...slp.peel> napisał(a):

    > Dnia 11.01.2007 t <r...@o...pl> napisał/a:
    >
    > Pytanie w temacie to polityka dlatego odpowiedz bedzie najkrotsza z
    > mozliwych zeby nie zasmiecac:
    >
    > Zyles wtedy czy znasz to z opowiadan ?

    Jedno i drugie - przy czym bardziej drugie.
    Z tym że tu nie chodzilo o politykę tylko o podatki,
    a konkretnie o długość tych ustaw.

  • 4. Data: 2007-01-12 13:08:29
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 12 Jan 2007, t wrote:

    > Z tym że tu nie chodzilo o politykę tylko o podatki,
    > a konkretnie o długość tych ustaw.

    Po prawdzie jest jeden problem.
    Nazywa się on "prawo powielaczowe".
    Do dziś jest (w .pl) mocno zakorzeniony!
    Powołanie się na np. normę konstytucyjną powoduje zdumienie
    i poradę żeby lepiej wobec policji tego nie stosować.
    Jak w jakiejś ustawie nia zapisano "wolno jeść sniadanie o dowolnej
    porze" to wzbudza to wątpliwości :( (zamiast "jeść sniadanie" można
    sobie wpisać "robić zdjęcia" na przykład :])
    Ech :(

    pzdr, Gotfryd

  • 5. Data: 2007-01-12 13:34:32
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 12-01-2007 o 14:08:29 Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    napisał(a):

> [...]
    > porze" to wzbudza to wątpliwości :( (zamiast "jeść sniadanie" można
    > sobie wpisać "robić zdjęcia" na przykład :])

    Napisałem posta i nagle mnie olśniło żeby sprawdzić co to za prawo
    powielaczowe :)
    No i skasowałem posta i nie mam nic od dodania :)

    pozdr