  • 1. Data: 2007-01-10 23:40:33
    Temat: Instalacja LPG do samochodu firmowego - koszt?
    Od: "Rafal..." <r...@i...arpa>

    Witam, auto w firmie jest około pół roku, teraz chciałbym założyć do
    niego instalację LPG. Ja jestem KPiR + VAT, więc teraz dwa przypadki.
    Koszt instalacji 2000zł netto. Drugi przypadek - koszt instalacji 1200
    netto. Czy oba przypadki mogą byc po prostu kosztem, jak każda inna
    częśc do auta, czy może powiększy to wartość początkową? Proszę o radę,
    jak to ugryść :)

    --
    Rafał - Tarnów
    rafal.tarnow ( małpa ) gazeta.pl