  • 11. Data: 2009-05-21 21:29:42
    Temat: Re: Czy firma ma prawo odmowic wystawienia Faktury VAT osobie fizycznej nie prowadzacej DG?
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    > A do internetu masz?
    > https://nbok.n.pl/selfcare/

    Ja mam. I mam w dupie ich nbok. Bo kto powiedzial ze musze
    miec telewizor? Moze jestem niewidzacy i uzywam wylacznie
    do radia?

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 12. Data: 2009-05-22 09:00:43
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 21 May 2009, Tomek wrote:

    > Chyba nie musi, skoro taka faktura bez NIP-u jest OK.

    Dla ścisłości - par.5.11 rozporządzenia o f-rach.
    Tu:

    pzdr, Gotfryd

  • 13. Data: 2009-05-22 09:47:07
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Thu, 21 May 2009 21:27:56 +0200, Tristan napisał(a):

    > no i? Po co psuć las wysyłaniem papieru?

    A jak udowodnisz 'N' po 15 miesiącach że miałeś zapłacić np. 150zł za maj
    2009r. a nie jak oni się upierają - że miałeś zapłacić 250zł.

  • 14. Data: 2009-05-22 15:16:07
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 21 Maj, 22:33, "Maciej Bebenek (news.onet.pl)"
    <m...@t...waw.pl> wrote:

    > A do internetu masz?https://nbok.n.pl/selfcare/

    Teraz mi powiedz jak wydrukowac sobie tam ten "dowod zaplaty". Bo jest
    tylko mala informacja pogladowa o stanie salda i kwota ostatniej
    faktury. Nie ma jak obejrzec historii.

    Mi naprawde nie przeszkadza, ze nie wysylaja papierowej wersji
    rachunku poczta - ale niech chociaz dadza mozliwosc go sobie
    wydrukowania/archiwizowania. Tak jak sieci komorkowe przysylaja fvat
    w .pdf, banki wyciagi w .pdf. Czemu Nka nie moze tak chetnym zrobic?
    Szybkie, wygodne (bo .pdf i sobie wydrukujesz, i sobie bez problemu
    zarchiwizujesz na praktycznie dowolnym nosniku), a nie kombinuja jak
    pijany zajac pod gorke :/

    Tak juz OT: dzisiaj udalo mi sie dodzwonic na ich infolinie, i nie ma
    problemu z wysylaniem fvat poczta. Zobaczymy jak bedzie w praktyce ;)

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 15. Data: 2009-05-22 18:58:53
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 21 maj 2009 21:42
    (autor Rafal M
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak:
    <3...@c...goo
    glegroups.com>):

    > Bo inaczej sie nie da ;) Nie mam caly czas dostepu do tego dekodera (a
    > wiec i rachunkow), a kwoty do zaplaty sa rozne co miesiac (oplaty za
    > VOD).

    A polecenia zapłaty se nie możesz zlecić?

    --
    Tristan

  • 16. Data: 2009-05-22 18:59:45
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 21 maj 2009 23:29
    (autor rezist.com
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <gv4h7o$l32$1@cougar.axelspringer.pl>):

    > Ja mam. I mam w dupie ich nbok. Bo kto powiedzial ze musze
    > miec telewizor? Moze jestem niewidzacy i uzywam wylacznie
    > do radia?

    Znaczy się będziesz się domagał faktur brajlem?

    --
    Tristan

  • 17. Data: 2009-05-22 19:29:01
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 22 Maj, 20:58, Tristan <n...@s...pl> wrote:

    > A polecenia zapłaty se nie możesz zlecić?

    Nadal nie rozwiaze to problemu archiwizacji za co place. Dekoder
    bedzie pamietal tylko ostatnie 3 miesiace, a na www jest tylko
    aktualny okres rozliczeniowy + stan salda.
    A przeciez okres przedawnienia to 3 lata.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 18. Data: 2009-05-22 21:23:22
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 22 May 2009, Rafal M wrote:

    > Nadal nie rozwiaze to problemu archiwizacji za co place. Dekoder
    > bedzie pamietal tylko ostatnie 3 miesiace,

    Tristan pewnie sugeruje że rachunek bankowy "będzie pamiętał"
    (i ma rację, acz o to żeby dało się *bezpłatnie* zajrzeć 5 lat
    wstecz trzeba zadbać - bo AFAIR bywało tak iż w niektórych
    bankach były limity okresu dostępności online).
    Przy poleceniu zapłaty to *oni* wystawiają dyspozycję opłacenia
    konkretnej kwoty, nie Ty! (Ty tylko wyrażasz uprzednią zgodę).

    pzdr, Gotfryd

  • 19. Data: 2009-08-24 10:08:34
    Temat: Re: Czy firma ma prawo odmowic wystawienia Faktury VAT osobie
    Od: "surebet" <surebet@WYTNIJ_TOo2.pl>

    witam,
    zgodnie z Ustawą o podatku od towarów i usług, art. 106 przedsiębiorca nie może
    odmówić
    wystawienia faktury Vat, a czy ktoś zna podobny przepis w prawodastwie unijnym lub
    czy
    polskie przepisy dotyczą sprzedaży wysylkowej z terenu innego państwa?

    chciałbym otrzymać fakturę od brytyjskiego sklepu internetowego prowadzącego sprzedaż
    wysyłkową do Polski, ale sklep ten odmawia wystawienia faktury, nie wystawia też
    paragonów,
    a tylko do towaru dołącza cos w rodzaju listu informacyjnego (z danymi produktu i
    ceną);