    From: kesser <kesser@[to usun]poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Czy ktoś już odkręcał płatność vat-7??
    Date: Mon, 20 Jun 2005 19:19:48 +0200

    Witam
    Dziś dostałem powiastkę z Urzędu Skarbowego, że nie zapłaciłem podatku z
    tytułu vat-7. Sprawa wygląda tak, 2 lata temu przeprowadziłem się z miasta
    A do miasta B. Wszystkie rozliczenia działalności dokonuje teraz w mieście
    A oprócz vat. Niestety do tej pory nikt mi nie potrafił wyjaśnić dlaczego
    vat musiał pozostać w mieście A. Długo nie płaciłem vat bo nie było obrotów
    teraz się zdarzył i omyłkowo zapłaciłem na konto urzędu w mieście B stąd to
    wezwanie. Właścicielem obu kont jest NBP więc pieniądze trafiły tam gdzie
    trzeba. Niestety mam 7 dni na udowodnienie płatności i nie wiem czy uda mi
    się w terminie uzyskać potwierdzenie z pieczątką banku (mbank czyli
    poczta). Czy ktoś już przerabiał taki problem i może mi napisać co i jak
    żeby szybko i sprawnie poszło??
    Znając nasze realia pewnie problemem będzie żeby pani z US w mieście A
    zadzwoniła do pani z US w mieście B i potwierdziła sobie wpłatę.