  • Data: 2002-07-18 17:40:33
    Temat: Czy moge byc pelnomocnikiem zony?
    Od: "Andrzej W" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czy mogę występować jako pełnomocnik żony i prowadzić jej firmę,
    jednocześnie będąc bezrobotnym ? Dokładnie chodzi mi o to,
    czy mogę występować jako współpracownik w firmie żony.
    Czy urząd skarbowy się nie przyczepi i co na to ZUS ?
    Czy w tej sytuacji mogę brać zasiłek dla bezrobotnych i z tego
    tytułu mieć ubezpieczenie, czy muszę płacić składki na ZUS?
    Trochę to zagmatwałem chyba ;) ale jakoś prościej nie umiem
    opisać tej sytuacji.

    --
    Andrzej http://bellboy.wizytowka.pl

    "Always look on the bright side of life"
    [ Monty Python]