  • 1. Data: 2004-02-04 13:59:23
    Temat: Czy moge odliczyc?
    Od: "Ajgor" <a...@g...pl>

    Witam.

    Rozliczam sie razem z malzonka. PIT-37. I chcial bym sie dowiedziec, czy
    moge odliczyc inwestycje poniesione na cele mieszkaniowe. W roku 2002 nie
    mialem zadnych inwestycji, natomiast w roku 2003 wykonalismy nowy chodnik
    przed budynkiem, ktorego jestem wlascicielem (i w ktorym mieszkam), oraz
    kupilismy kuchenke gazowa.
    Czy moge je odliczyc od podatku za 2003r? I na jakim picie? Czy to ma byc
    PIT D?

  • 2. Data: 2004-02-04 14:15:16
    Temat: Re: Czy moge odliczyc?
    Od: "sia_ka" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Ajgor" <napisał:

> [...]
    > kupilismy kuchenke gazowa.
    > Czy moge je odliczyc od podatku za 2003r? I na jakim picie? Czy to ma byc

    Obawiam się, że chodnika nie możesz odliczyć, ponieważ nie jest to remont
    ani modernizacja BUDYNKU.
    Natomiast zakup kuchenki gazowej jak najbardziej - wydatki wykazujesz na
    załączniku PIT-D, przenosząc je potem do odpowiedniego zeznania PIT-37.

    pozdrawiam
    sia_ka

  • 3. Data: 2004-02-04 14:28:57
    Od: "poilkj" <...@...a.a.a.invalid>

    "sia_ka" <s...@o...pl> wrote in message

> [...]
    > Natomiast zakup kuchenki gazowej jak najbardziej - wydatki wykazujesz na
    > załączniku PIT-D, przenosząc je potem do odpowiedniego zeznania PIT-37.

    Jakbyś szukał gdzie to na pit-d wpisać, to jest na ostatniej stronie.
    Reszta pusta.
    Ja i tak polecam www.pity.pl

  • 4. Data: 2004-02-04 14:54:09
    Od: "Ajgor" <a...@g...pl>

    Dzieki za odpowiedzi, ale...

    Użytkownik "sia_ka" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Obawiam się, że chodnika nie możesz odliczyć, ponieważ nie jest to remont
    > ani modernizacja BUDYNKU.

    Nawet jesli chodnik jest integralna czescia wlasnosci?

    > Natomiast zakup kuchenki gazowej jak najbardziej - wydatki wykazujesz na
    > załączniku PIT-D, przenosząc je potem do odpowiedniego zeznania PIT-37.

    Dzieki :)

  • 5. Data: 2004-02-04 16:19:21
    Od: "sia_ka" <s...@o...pl>

    Nawet jesli chodnik jest integralna czescia wlasnosci?

    Chodnik nie jest przecież W BUDYNKU ani NA BUDYNKU :D

    Można odliczać wydatki poniesione TYLKO na to, co znajduje się w domu lub na
    nim - tynki, dach itp.

    pozdrawiam
    sia_ka

  • 6. Data: 2004-02-04 16:27:34
    Od: "sia_ka" <s...@o...pl>

    Nawet jesli chodnik jest integralna czescia wlasnosci?

    Chodnik to fanaberia - zawsze przecież możesz chodzić po trawie :D

    pozdrawiam
    sia_ka

  • 7. Data: 2004-02-04 18:47:52
    Od: "modina" <m...@m...and.pl>

    > Nawet jesli chodnik jest integralna czescia wlasnosci?

    Zdaje się, że nawet ogrodzenie "się nie łapie".

    Tomek

  • 8. Data: 2004-02-05 11:37:24
    Od: "Ajgor" <a...@g...pl>

    Użytkownik "sia_ka" napisał:

    > Nawet jesli chodnik jest integralna czescia wlasnosci?
    >
    > Chodnik to fanaberia - zawsze przecież możesz chodzić po trawie :D

    Mieszkanie to tez fanaberia. Zawsze przeciez moge mieszkac w szalasie :)
    A po za tym to nie fanaberia, bo ustawa o ochronie srodowiska zabrania
    chodzenia po trawie ;D

  • 9. Data: 2004-02-05 13:18:59
    Od: "sia_ka" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Ajgor" <napisał:

    > Mieszkanie to tez fanaberia. Zawsze przeciez moge mieszkac w szalasie :)
    > A po za tym to nie fanaberia, bo ustawa o ochronie srodowiska zabrania
    > chodzenia po trawie ;D

    :D Widzisz, i doszliśmy do porozumienia :D

    pozdrawiam
    sia_ka