  • 1. Data: 2004-02-04 13:41:51
    Temat: Czy mozna to odliczyc ?
    Od: "Tomasz N." <n...@p...onet.pl>

    Witam Szanownych Grupowiczow !!

    Jestem studentem AWF i zeby zaliczyc semestr musze jechac na oboz konczacy
    takowy semestr. Czy taki oboz mozna rowniez odliczyc od podatku? Wszystkie
    "madre glowy" w okolicy twierdza ze nie mozna, ale cos mi sie nie chce
    wierzyc.
    A to zawsze o pare groszy w biednej studenckiej kieszeni wiecej ;)

    Prosze o odpowiedz !

    Z gory dziekuje

    Tomek.

  • 2. Data: 2004-02-04 14:47:50
    Temat: Re: Czy mozna to odliczyc ?
    Od: "ata" <a...@r...pl>

    > Jestem studentem AWF i zeby zaliczyc semestr musze jechac na oboz konczacy
    > takowy semestr.
    a jaki cel jest takiego obozu ...
    bo nijak nie moge wymyslec powodu zeby go odliczyc ....

    ata