  • 1. Data: 2007-01-02 10:11:51
    Temat: Czy moge odliczyć odsetki od kredytu za kupno mieszkania
    Od: k...@w...pl

    Witam Serdecznie
    Proszę o poradę kupiłam z mężem w listopadzie mieszkanie nowe od
    Spółdzielni ma ok 60 metrów kwadratowych i kosztowało nas 169 tys
    na które wzieliśmy kredyt, który bank wpłaca do Spółdzielini w
    transzach. Jest to pierwszy rok po naszym ślubie gdzie będziemy się
    rozliczać wspólnie co już jest dla nas nowością a teraz co z tym
    mieszkaniem i odsetkami? Podobno można je odliczyć i czy my możemy
    to zrobić i na jakiej zasadzie?

    Emilia

  • 2. Data: 2007-01-02 13:40:45
    Od: Andrew <a...@p...pl>

    k...@w...pl napisał(a):
> [...]
    > rozliczać wspólnie co już jest dla nas nowością a teraz co z tym
    > mieszkaniem i odsetkami? Podobno można je odliczyć i czy my możemy

    Tak. Odsetki odlicza się od dochodu. Warunkiem jednak jest posiadania
    aktu notarialnego na nieruchomość. Jeśli go nie macie proponuję wrócić
    do tematu za rok.
    Andrew

  • 3. Data: 2007-01-02 17:07:13
    Od: "X" <x...@w...pl>

    Jeżeli można to ja też podepnę się pod to pytanie.

    Czy odsetki można odliczyć tylko gdy było to nowe mieszkanie, czy dotyczy to
    również rynku wtórnego??

  • 4. Data: 2007-01-02 19:02:55
    Od: "Andrew" <a...@n...spam.poczta.onet.pl>

    X wrote:
    > Jeżeli można to ja też podepnę się pod to pytanie.
    >
    > Czy odsetki można odliczyć tylko gdy było to nowe mieszkanie, czy
    > dotyczy to również rynku wtórnego??

    Tylko nowe.
    Andrew

  • 5. Data: 2007-01-03 00:13:24
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "X" <x...@w...pl> wrote in message news:ene3mm$lvt$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Jeżeli można to ja też podepnę się pod to pytanie.
    >
    > Czy odsetki można odliczyć tylko gdy było to nowe mieszkanie, czy dotyczy
    > to również rynku wtórnego??
    tylko nowe.