  • 1. Data: 2002-02-27 07:51:16
    Temat: Czy mogę odliczyc sdi od podatku?
    Od: "córka" <m...@t...pl>

    Witam serdecznie.
    Czy ktoś może mi podpowiedzieć, czy mogę odliczyć od podatku założenie SDI w
    domu? Jestem nauczycielem informatyki i stałe łącze traktuję jako pomoc
    dydaktyczna.
    Pozdrawiam
    Agata

  • 2. Data: 2002-02-27 17:07:15
    Temat: Re: Czy mogę odliczyc sdi od podatku?
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Wed, 27 Feb 2002, córka wrote:

> [...]
    >+ domu? Jestem nauczycielem informatyki i stałe łącze traktuję jako pomoc

    Proponuję www: "groups.google.com", zaawansowane, grupa "*.podatki"
    i tekst "SDI". Dyskusja niedawno była (wniosków nie pamiętam !),
    powinnaś znaleźć :)

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 3. Data: 2002-02-28 08:39:35
    Od: "ja" <a...@t...pl>

    Proponuję www: "groups.google.com", zaawansowane, grupa "*.podatki"
    > i tekst "SDI". Dyskusja niedawno była (wniosków nie pamiętam !),
    > powinnaś znaleźć :)

    Dziękuje!
    Podrawiam
    Agata