  • 1. Data: 2002-02-27 05:34:33
    Temat: Przelew do US
    Od: Tobi <t...@p...onet.pl>

    Jak prawidlowo sporzadzic przelew do US (platnosc wynikajaca z VAT 7)?
    Mam konto w Inteligo.
    --
    Tobiasz 'Tobi' Szlęk - .o -
    http://www.rower.xcom.pl [webmaster] -- ~/~' --

  • 2. Data: 2002-02-27 17:01:30
    Temat: Re: Przelew do US
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Wed, 27 Feb 2002, Tobi wrote:

    >+ Jak prawidlowo sporzadzic przelew do US (platnosc wynikajaca z VAT 7)?
    >+ Mam konto w Inteligo.

    IMO zgodnie z "wytycznymi" zapisać:
    - co to jest
    - za kiedy

    czyli np.: "VAT-7 2001M01" (zdaje się zapisałem dobrze ?),
    osobiście na koniec dopisuję jeszcze po polsku (a co mi wadzi,
    na razie zakazu nie ma) "VAT za styczeń".

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 3. Data: 2002-02-27 18:18:22
    Od: Tobi <t...@p...onet.pl>

    Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne rzekl co nastepuje:

    Serdeczne dzieki!

  • 4. Data: 2002-02-27 22:25:47
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Wed, 27 Feb 2002, Tobi wrote:
    [...]
    >+ >- co to jest
    >+ >- za kiedy

    ...i *obowiązkowo* NIP oraz jeden dodatkowy wyróżnik
    (REGON, ew. PESEL) !! Uf... Zapomniałem pisząc :]
    [...]
    >+ Serdeczne dzieki!

    Mam nadzieję że jeszcze nie posłałeś (bez NIPu).

    Pozdrowienia, Gotfryd
    (który właśnie zauważył że ze względu na krótszy miesiąc
    termin płatności za telefon miał na 27. Wrr.... !)

  • 5. Data: 2002-02-28 05:22:20
    Od: Tobi <t...@p...onet.pl>

> [...]

    >[...]
    >
    >....i *obowiązkowo* NIP oraz jeden dodatkowy wyróżnik
    >(REGON, ew. PESEL) !! Uf... Zapomniałem pisząc :]
    Ok, jeszcze nie poslalem :) Ponowne dzięki!

  • 6. Data: 2002-03-01 22:18:28
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Wed, 27 Feb 2002 23:25:47 +0100, Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne
    <s...@s...com.pl> wrote:

> [...]
    >(REGON, ew. PESEL) !! Uf... Zapomniałem pisząc :]
    >[...]
    >
    > Mam nadzieję że jeszcze nie posłałeś (bez NIPu).

    Ja wysyłam bez NIPu (za to wpisuję nazwę firmy) i nikt się nie czepia.
    Mam nadzieję, że nie ,,do czasu'', ale chyba by wyszło dość szybko. A
    skoro od 1,5 roku nikt mnie nie wzywał za niezapłacony VAT to chyba
    jednak działa... Ale dzięki za info, będę wpisywał NIP/
    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 7. Data: 2002-03-01 23:29:07
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Fri, 1 Mar 2002, Tristan Alder wrote:
    [...]
> [...]
    >+ Mam nadzieję, że nie ,,do czasu'', [...]
    >+ Ale dzięki za info, będę wpisywał NIP/

    Wyczytałem w komentarzu pt. "co robić skoro nie udało się
    MFowi zmusić banków" (bo MF zapomniało !!) i rada była
    właśnie taka: pisać to co miało być w nowym formularzu.
    Właśnie miał być taki "zZipowany" ;> format daty:
    2002M3 - 3 miesiąc 2002 roku. Są teź podane formaty dla
    całego roku, kwartału i dekady (ale nie używam to nie
    pamiętam :)!)

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 8. Data: 2002-03-02 08:30:28
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Tristan Alder[...]
    > Ja wysyłam bez NIPu (za to wpisuję nazwę firmy) i nikt się nie czepia

    Odkad wpisuje NIP nie ma klopotow....

    Boguslaw