  • 1. Data: 2005-01-12 16:46:10
    Temat: Czy mogę zastosować stawkę 0% ?
    Od: "Jasko" <j...@w...pl>

    Czy mogę zastosować stawkę 0% ?

    Uściślając pytanie, jeżeli dokonuje zwrotu VAT podróżnym, otrzymuję imienny
    dokument zgodny z rozporządzeniem ministra finansów (TAX-FREE) , na którym,
    w sposób prawidłowy jest udokumentowany wywóz towarów po za wspólnotę.

    Spełnione są wszystkie wymagania ustawy VAT, jednak potwierdzenie wypłaty
    owego podatku podróżnemu jest na odrębnym dokumencie KW podpisanym przez
    podróżnego.

    Mogę zastosować stawkę 0% ?

    Chcę podkreślić iż na dokumencie TAX-FREE nie ma podpisu turysty
    potwierdzającego otrzymanie zwrotu podatku oraz nie ma wypisanej kwoty
    słownie zwróconego podatku, jest jednak przypięty dowód KW wypłaty kwoty
    podatku podpisany przez turystę.

    Czy taki dokument jest podstawą zastosowania stawki 0%.

    W rozporządzeniu ministra dotyczącym wzorów owego dokumentu nie ma wzmianki
    o sposobie wypełnienia takiego dokumentu.
    Np. w jakim języku ma być wpisana kwota słownie?

    Dziękuję za odpowiedź