    From: K---L <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Czy moze byc zwolniony z VATu?
    Date: Tue, 17 Aug 2004 19:16:15 +0200

    Witam
    W 2001r prowadzilem DG i osiagnalem obrot 65000 zl. Powinienem od roku
    2002 byc VATowcem. Ale nie podjelem dzialalnosci gospodarcej tzn. nie
    wyrejestrowalem firmy tylko po prostu brak obrotu, to brak podatku.(na
    nowo otwieranie DG cos przeciez kosztuje).
    Teraz mam mozliwosc rozpoczecia DG gospodarczej i teraz dylemat: mam
    wypelniac obowiazkowo druki do rozliczania sie z VATu, czy jak tlumaczyla
    mi pewna pani ksiegowa - w 2003 roku nie osiagnelem obrotu uprawniajacego
    do bycia VATowcem to teraz nie bede sie rozliczal z VATu.

    Dzieki za wszelkie informacje

    K---L