  • 1. Data: 2003-04-28 21:16:36
    Temat: Czy mozna 2 razy odliczac od jedej kwoty?
    Od: "Kaktus" <[]tl@hoga.pl>

    Witam,
    Mam problem. Prowadzę DG w mieszkaniu (20% powierzchni).
    Co miesiąc wliczałem w koszty 20% wartości czynszu.
    Jak jednak w zeznaniu roczym odliczyć fundusz remontowy, który
    był wliczony w czynsz? Pewną jego część odliczałem już przecież
    każdego miesiąca!

    Pozdrawiam,
    Kaktus
    c...@g...pl

  • 2. Data: 2003-04-28 22:54:16
    Temat: Re: Czy mozna 2 razy odliczac od jedej kwoty?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 28 Apr 2003, it was written:

> [...]
    >+ Jak jednak w zeznaniu roczym odliczyć fundusz remontowy, który
    >+ był wliczony w czynsz? Pewną jego część odliczałem już przecież

    IMHO tą właśnie część wyłączyć z odliczania. Ponieważ do
    KPiR pisałeś konkretne wartości to wiesz ile :), czyli
    IMHO należy uznać że max. 80% funduszu może "iść"
    w odliczenie. Dobrze kombinujesz :), choć zdrowia
    poszukać gdzie to w ustawie jest nie mam :)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (idący spać)