  • 1. Data: 2003-06-17 17:53:09
    Temat: Czy mozna jeszcze na starym formularzu VAT-7 ?
    Od: "Latet" <N...@p...onet.pl>

    Witam,

    Czy w tym miesiacu mozna sie jeszcze rozliczyc na starym
    forumularzu VAT-7?

    Bo jak ostatnio bylem w swoim urzedzie (pod koniec maja),
    to tych nowych jeszcze nie mieli. Nie chce mi sie tam 2x
    jezdzic, bo urzedy skarbowe chyba celowo znajduja swoje siedziby
    w miejscach, gdzie nie ma gdzie zaparkowac :-)
    Nie mam tez chwilowo drukarki, wiec formularza z netu nie drukne.

    Moge na starym?

    Dzieki,

    latet

  • 2. Data: 2003-06-18 10:54:56
    Temat: Re: Czy mozna jeszcze na starym formularzu VAT-7 ?
    Od: "Leszek" <l...@g...pl>

    Podobno do 31.07

    LM

  • 3. Data: 2003-06-19 10:12:05
    Od: "Latet" <N...@p...onet.pl>

    > Podobno do 31.07

    Tak - bylem w US i tak jest tam wywieszone.
    Ciekawe czy pod koniec lipca beda wreszcie rozdawac nowe druki?
    Na razie nie maja.

    Latet