  • 1. Data: 2004-01-17 13:34:28
    Temat: PIT-11 i podstawa wymiaru ub.zdrowotnego
    Od: "Dana" <d...@o...pl>

    Pozowlę się jeszcze zwrócić z pytaniem (temat był poruszany kilka postów
    dalej,ale nadal sprzeczamy się jak jest prawidłowo), bo też mam problem z
    wypełnieniem rubryk w pit11 (co ciekawe w różnych programach przedstawiona
    sytacja jest różnie analizowana, a Panie z urzędu skarbowego na pytanie co
    należy wpisać w odpowiednie rubryki odpowiadają, że to przecież ja liczę to
    powinnam wiedzieć. Oto przykład:
    płaca brutto 700 zł
    emerytalne: 68,32
    rentowe:45,50
    chorobowe: 17,15
    Podstawa zdrowotnego:569,03
    Zdrowotne obliczone: 44,94
    do odliczenia z podatku: 44,10
    podatek:0,80

    Jak należy wypełnić rubryki 68,69,70 w pit 11

    U mnie są wypełnione następująco:
    rubryka 68: 44,94 rubryka 69: 44,10 rubryka 70: 44,10

    A np drugi program pokazuje:
    rubryka 68: 45,52 rubryka 69: 44,10 rubryka 70: 44,10

    i czy jest możliwość, że rubryki 69 i 70 będą się różnić (ciekawi mnie po co
    to rozbicie)
    Pzdr

    Dana