  • 11. Data: 2007-10-15 07:02:14
    Temat: Re: Czy można odliczyć opłatę za VAT-R?
    Od: "Anax WRC" <w...@i...pl>

    Użytkownik <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:op.tz7bq1w2ipkhj4@unk.compnet.com.pl...

    > A zgubiłeś potwierdzenie dokonania wpłaty?

    potwierdzeniem jest decyzja o nadaniu VAT, jest pieczatka na odwrocie, bo
    oryginal potwierdzenia zabierala pani w okienku. Tak wiec jakby co
    potwierdzenie mam. Ale chodzi mi o kwestie podatkowa. Czy wychodzi na to ze
    moge sobie w koszty bez evidencji VAT wrzucic wszystko co zalicza sie w
    koszty nawet jesli bylo kupione kilka miesiecy wczesniej?
    Anax

  • 12. Data: 2007-10-15 16:49:58
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 15 Oct 2007 09:02:14 +0200, "Anax WRC"
    <w...@i...pl> wrote:

    >potwierdzeniem jest decyzja o nadaniu VAT,
    U mnie potwierdzeniem jest bankowy dowód przelewu :)

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 13. Data: 2007-10-16 07:38:11
    Od: "Anax WRC" <w...@i...pl>

    Użytkownik "WAM" <n...@n...nopl.pl> napisał w wiadomości

    > U mnie potwierdzeniem jest bankowy dowód przelewu :)
    >
    > WAM

    u mnie nie, wplacalem w okienku w urzedzie, dostalem potwierdzenie, i
    chwilke pozniej potwierdzenie zabrala mi pani z okienka rejestracyjnego. Ale
    na decyzji VAT mam z tylu pieczatke ze pobrano 170 zl i nr dokumentu , wiec
    moge traktowac to jako dowod wplaty. Kwestia czy moge go ksiegowac w koszty
    2mce po zdarzeniu...
    Anax

  • 14. Data: 2007-10-16 09:00:51

    Dnia 16-10-2007 o 09:38:11 Anax WRC <w...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    > wiec
    > moge traktowac to jako dowod wplaty. Kwestia czy moge go ksiegowac w

    A czemu miałabyś nie móc ?