  • 1. Data: 2005-10-23 10:46:09
    Temat: Czy można odliczyć rolety wewnętzrne?
    Od: "Bridget" <b...@T...pl>

    Witam,
    Firma założyła mi na oknach od wewnątrz rolety w prowadnicach. Czy taki
    wydatek można odliczyć od podatku w ramach ulgi remontowej czy też należy to
    potraktować jako element dekoracyjny?
    Z góry dzięki za pomoc.
    B.

  • 2. Data: 2005-10-24 12:45:06
    Temat: Re: Czy można odliczyć rolety wewnętzrne?
    Od: "Jahro " <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Bridget <b...@T...pl> napisał(a):

> [...]
    > wydatek można odliczyć od podatku w ramach ulgi remontowej czy też należy to

    Jeżeli są to rolety wewnętrzne antywłamaniowe to tak (chociaż nie widziałem
    jeszcze u nikogo takowych ;)
    W przeciwnym wypadku tylko rolety zewnętrzne.

    Jahro

  • 3. Data: 2005-10-31 09:38:57
    Od: "xxx" <w...@w...pl>

    Użytkownik "Jahro " <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > Jeżeli są to rolety wewnętrzne antywłamaniowe to tak (chociaż nie
    widziałem
    > jeszcze u nikogo takowych ;)
    > W przeciwnym wypadku tylko rolety zewnętrzne.
    Chyba nie, rolety - obojetne jak je potraktowac: dekoracja albo element BHP
    (ochrona oczu przed nadmiarem swiatla) - wpisalbym w koszt. Normalne
    wyposazenie biurowe, jak np. krzeslo.

    pozdrawiam - xxx

  • 4. Data: 2005-11-02 12:06:23
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 31 Oct 2005, xxx wrote:

> [...]
    > Chyba nie, rolety - obojetne jak je potraktowac: dekoracja albo element BHP
    > (ochrona oczu przed nadmiarem swiatla) - wpisalbym w koszt. Normalne

    W jaki koszt "normalny" człowiek wpisuje rolety, możesz wyjaœnić ?
    I dlaczego rolet antywłamaniowych nie uznać za podstawę *ulgi*...
    Ulgi, nikt nigdzie nie pytał o koszt (bo nie ma jak widocznie).

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)