  • 1. Data: 2005-10-22 22:26:19
    Temat: import..cło a,akcyza,VAT?
    Od: "Michał T" <lotnick[NOłsPAm]@epf.pl>

    Chciałbym kupowac pewne elementy z tworzyw sztucznych w USA oraz elementy
    elektroniczne w Szwajcarii.
    CZy jest może jakaś strona na której jasno i przejrzyście jest napisane ile
    kasy za darmo mam oddać naszemu krajowi za operacje przesłania paczek z
    takim towarem?
    Szukałem na strnach rządowych, ale jest tam tyle papierków, że odechciewa mi
    się cały ten import(BTW.czy o to im chodzi? )
    pozdrawiam
    Michał

  • 2. Data: 2005-10-27 17:58:29
    Temat: Re: import..cło a,akcyza,VAT?