  • Data: 2009-05-21 19:20:31
    Temat: Czy można skorygować odbiorcę faktury?
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    zdarzyła mi się wpadka, wystawiłem fakturę na złego odbiorcę. Oczywiście
    jako zatwardziały przestępca podatkowy podarłem tak wystawioną fakturę i
    wystawiłem ponownie z właściwymi danymi. Ale zastanawiam się, jak można
    takie coś skorygować? Z tego, co było na grupie kiedyś, notą nie można. Da
    się to skorygować jakoś? Czy ponownie, jak w przypadku odmówienia przyjęcia
    faktury przez odbiorcę, pozostaje grzecznie płacić potrójne podatki?
    --
    Tristan