  • 1. Data: 2003-08-08 15:08:18
    Temat: Czy musi wzrosnąć VAT na materiały budowlane?
    Od: "Krzysztof" <b...@W...onet.pl>

    Załączm link do zapisu wywiadu z 1 programu Polskiego Radia.
    http://www.radio.com.pl/jedynka/business/iv.asp?ivID
    =160

    Pojawiają się kolejne fakty.
    Z zapisu najbardziej spodobał mi się fragment, w którym mówi się o tym, że
    kupując mieszkanie, dom ze spółdzielni lub od developera nie zapłacę więcej
    niż przed podwyżką VAT.
    Vat ma być wiekszy tylko na materiały budowlane a te kupuje spółdzielnia,
    wykonawca lub ktoś tam jeszcze. Natomiast gotowe mieszkanie będzie nadal
    obłożone 7% stawka.
    W efekcie zarówno dla mnie jak i dla spółdzielni nic się nie zmieni. Domyslam
    się tylko, ze spółdzielnia dłużej będzie odzywskiwać VAT z US.

    Krzysztof