  • 1. Data: 2002-04-15 10:45:18
    Temat: Czy musze placic (pit-36)
    Od: "Janusz" <j...@p...com>

    Wypelniam PIT-36 i wychodzi mi ze mam zaplacic 1,80zl.
    Czy musze placic, czy tez jest jakis prog po przekroczeniu ktorego sie
    placi?

  • 2. Data: 2002-04-15 14:26:48
    Temat: Re: Czy musze placic (pit-36)
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Mon, 15 Apr 2002, Janusz wrote:

    >+ Wypelniam PIT-36 i wychodzi mi ze mam zaplacic 1,80zl.
    >+ Czy musze placic, czy tez jest jakis prog po przekroczeniu ktorego sie
    >+ placi?

    AFAIK to nie pobiera się i nie zwraca płatności poniżej 2 zł.
    Ale podstawy nie pamiętam :(

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 3. Data: 2002-04-15 15:02:10
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    napisał w wiadomości
    tanpol.com.pl...

    > AFAIK to nie pobiera się i nie zwraca płatności poniżej 2 zł.
    > Ale podstawy nie pamiętam :(
    >
    > Pozdrowienia, Gotfryd
    Z ordynacji podatkowej wynika że nie płaci się odsetek od zobowiązań do 2
    zł. ale czy zobowiązań to dotyczy to nie przypominam sobie.
    Jolka