  • 1. Data: 2003-02-23 11:17:57
    Temat: Czy ryczałtwocy wypełniają PIT-5 ???
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Witam, w innym wątku ktoś zasugerował konieczność comiesięcznego wypełniania
    PIT-5 przez osobę na ryczałcie. Ryczałt opłacany jest wyłacznie z przychodów
    z najmu, podatnikiem jest osoba fizyczna nie prowadząca D.G.

    Potrzebny jest PIT-5 czy nie?

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 2. Data: 2003-02-23 15:25:03
    Temat: Re: Czy ryczałtwocy wypełniają PIT-5 ???
    Od: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl>

    Użytkownik "BaLab" <b...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
    przychodów
    > z najmu, podatnikiem jest osoba fizyczna nie prowadząca D.G.

    ------------------------------
    Osoby rozliczające się w sposób ryczłatowy płacą tzw.ryczałt ewidencjonowany
    nie sporządzają delaracji miesięcznych chyba że sa Vatowcami to wtedy
    deklarcje Vat-7( ale jest rozlczenie podatku Vat a nie ryczałtu .Wypełniją
    tylko rocznie PIT-28 .Co miesiąc wyliczają kwotę podatku w/g stawki jaka
    obowiązuje na daną usługe lub towar.Tak do tej pory rozliczałam ryczałt .Nie
    słyszłam o zmianach i potrzebie PIT-5.
    Wiola

  • 3. Data: 2003-02-23 17:54:20
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > tylko rocznie PIT-28 .Co miesiąc wyliczają kwotę podatku w/g stawki jaka
    > obowiązuje na daną usługe lub towar.Tak do tej pory rozliczałam ryczałt

    Dzięki, tak myślałem.

    Pozdrawiam,
    BaLab