  • 1. Data: 2003-09-17 12:07:03
    Temat: Czy sa jakies ulgi na doksztalcanie sie w zawodzie?
    Od: "Michallo" <m...@g...pl>

    Witam,

    Jestem zatrudniony na umowe o prace, zawod wykonywany - programista.
    Chcialbym rozbudowac prywatny komputer - na poczatek szykuje sie koszt ~250
    zl. Czy moge odliczyc od podatku koszt rozbudowy? Czy moge odliczac rowniez
    literature fachowa?

  • 2. Data: 2003-09-17 12:13:45
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Michallo napisał:

> [...]
    > zl. Czy moge odliczyc od podatku koszt rozbudowy? Czy moge odliczac rowniez

    Jeszcze tak. Zrób zakupy w tym roku bo od przyszłego tną odliczenia do
    gołej ziemi.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk