  • 1. Data: 2004-01-06 11:52:09
    Temat: Czy w moim przypadku musze zrobic remanent?
    Od: "The_EaGle" <t...@t...usunto.pl>

    Mam firme ktora sprzedaje usługi informatyczne oraz łacza internetowe.
    Jestem wiec drobnym ISP - kilkudziesiciu klientów. Kupuje urzadzenia
    sieciowe i je wypozyczam klientom a nie odsprzedaje. Czy w takim wypadku
    musze na zrobic remanent roczny? W firmie nie mam praktycznie zadnych
    urządzen tak żeby leżały i były nie wykorzystywane - no chyba ze pare metrów
    kabla i kilka złączek oraz moze jakas antena by sie znalazła...

    Pozdrawiam

    Rafał

  • 2. Data: 2004-01-06 11:54:06
    Temat: Re: Czy w moim przypadku musze zrobic remanent?
    Od: Jureq <j...@o...Xwalka.ze.spamemX.pl>

    The_EaGle wrote:

> [...]
    > zadnych urządzen tak żeby leżały i były nie wykorzystywane - no chyba
    > ze pare metrów kabla i kilka złączek oraz moze jakas antena by sie

    Musisz nawet gdybyś nie miał niczego - wtedy będzie zerowy ale być musi

  • 3. Data: 2004-01-06 11:54:58
    Od: Jureq <j...@o...Xwalka.ze.spamemX.pl>

    The_EaGle wrote:

> [...]
    > zadnych urządzen tak żeby leżały i były nie wykorzystywane - no chyba
    > ze pare metrów kabla i kilka złączek oraz moze jakas antena by sie

    Domyślam się, że prowadzisz KPiR. Wtedy musisz nawet gdybyś nie miał
    niczego - remanent będzie zerowy ale być musi

  • 4. Data: 2004-01-06 12:16:57
    Od: "The_EaGle" <t...@t...usunto.pl>

    Użytkownik "Jureq" <j...@o...Xwalka.ze.spamemX.pl> napisał w wiadomości

    > Domyślam się, że prowadzisz KPiR.
    Dokładnie.

    >Wtedy musisz nawet gdybyś nie miał
    > niczego - remanent będzie zerowy ale być musi
    OK. Rozumiem ze do remamentu nie wrzucam takich rzeczy jak np serwery ktore
    stoja w siedzibie firmy?

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 5. Data: 2004-01-06 12:35:49
    Od: Jureq <j...@o...Xwalka.ze.spamemX.pl>

    The_EaGle wrote:

    > OK. Rozumiem ze do remamentu nie wrzucam takich rzeczy jak np serwery
    > ktore stoja w siedzibie firmy?

    Remanent roczny obejmuje tylko towary handlowe i materiały, Nie
    obejmuje wyposażenia firmy.

  • 6. Data: 2004-01-06 12:47:19
    Od: n...@s...strefa.pl (SDD)

> [...]
    metrów
    > kabla i kilka złączek oraz moze jakas antena by sie znalazła...

    Remanent trzeba zrobic zawsze... - czasem tylko jest on zerowy, czasem nie.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 7. Data: 2004-01-06 12:51:08
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 6 Jan 2004, The_EaGle wrote:
    [...]
    >+ OK. Rozumiem ze do remamentu nie wrzucam takich rzeczy jak np serwery ktore
    >+ stoja w siedzibie firmy?

    Dobrze rozumiesz :)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 8. Data: 2004-01-07 10:21:34
    Od: "EWRO" <EWRO_WYMAZ_TO@WYMAZ_TO.op.pl>

    > Remanent trzeba zrobic zawsze... - czasem tylko jest on zerowy, czasem
    nie.

    O kurteczka!
    Ja nie robiłem remanentów! Czy da się to jakoś wyrównać? Jak powinien taki
    zerowy (nie mam materiłów ani towarów, sprzedaję tylko usługi) remanent
    wyglądać?
    Dzięki
    Ewro

  • 9. Data: 2004-01-07 19:17:02
    Od: Grzegorz<g...@w...pl>

    A co jeżeli w cenę usługi wliczone jest urządzenie które zostało
    wykorzystane do jej wykonania (w tym celu zostało kupione), też
    wliczam w remanent

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 10. Data: 2004-01-07 23:01:43
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 7 Jan 2004, EWRO wrote:
    >+ > Remanent trzeba zrobic zawsze...
    [...]
    >+ O kurteczka!
    >+ Ja nie robiłem remanentów!

    ...a co wpisywałeś do wzorów przy liczeniu podatku ?? :)
    ...i do KPiR... :] !

    >+ Czy da się to jakoś wyrównać?

    Ykhm... nie wolno antydatować dokumentów... ;> !

    >+ Jak powinien taki
    >+ zerowy (nie mam materiłów ani towarów, sprzedaję tylko usługi) remanent
    >+ wyglądać?

    "materiałów podstawowych i towarów handlowych brak,
    zakończono na pozycji zero, wartość zero, <autograf>,
    <pieczęc>, <data>" ? :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)