  • 1. Data: 2005-02-12 20:12:38
    Temat: Czy w tym roku odlicza się wydatki na lekarstwa?
    Od: Rafuś <r...@n...pl>

    Czy w 2005 roku jest odliczenie od podatku wydatków na leki?
    Moja mama od stycznia wydała już prawie 500 zł, a nie wiem czy ma zbierać
    rachunki czy nie.

    Rafuś

  • 2. Data: 2005-02-12 21:02:51
    Temat: Re: Czy w tym roku odlicza się wydatki na lekarstwa?
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Użytkownik Rafuś <r...@n...pl>
    w wiadomości <news:culo6d$jna$1@nemesis.news.tpi.pl> wstukał:

    > Czy w 2005 roku jest odliczenie od podatku wydatków na leki?

    Nie ma (i nigdy IMO nie było).

    A to zależy -- zapytaj <http://www.google.com/search?q=odliczenia+leki+2005

    > Rafuś

    Tomuś

    --
    Jeszcze jedna trudnośc wiąze się z otwarciem obudowy. Człowiek zwykle jest
    naelektryzowany.