  • 1. Data: 2005-02-12 11:02:24
    Temat: jak wprowadzic autko i komputer do firmy?
    Od: "Fickman" <f...@t...pl>

    witam od 1 marca zacznie dzialac moja DG (vatowiec, KPiR) posiadam prywatnysamochod
    zakupiony w Niemczech ( na umowa kupna-sprzedazy kwota 200euro - warotsc rzeczywista
    ok 13 tys zl), posiadam rowniez pc-tamoje pytania1. chce odliczac faktury za paliwo
    itd, jak wprowadzic autko do firmy?i jaka kwote wpisac i na jakiej podstawie2. jak
    wpisac komputer? jego wartosc mam sam ustalic? z gory dziekuje za odpowiedz, siedzie
    juz 3h w archiwum i nie udalo misie znalezc odpowiedzi Fickman

  • 2. Data: 2005-02-13 11:13:21
    Temat: Re: jak wprowadzic autko i komputer do firmy?
    Od: "Tomasz Lam [ZULU]" <t...@w...info.pl>

    Fickman napisał(a):
> [...]
    >
    > samochod zakupiony w Niemczech ( na umowa kupna-sprzedazy kwota 200
    >
    > euro - warotsc rzeczywista ok 13 tys zl), posiadam rowniez pc-ta

    Ale nie posiadasz wiedzy że na grupy dyskusyjne piszemy w plain text a
    nie html :(

    TLZ

  • 3. Data: 2005-02-13 18:11:14
    Od: "Fickman" <f...@t...pl>

    Ale nie posiadasz wiedzy że na grupy dyskusyjne piszemy w plain text a
    nie html :(

    nie posiadalem, juz zmienilem :) i tak dziekuje za odp choc nie bardzo na
    temat :)