  • Data: 2007-11-07 18:46:34
    Temat: Czy warto byc vatowcem?
    Od: j...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Rozpoczynam działalność - sprzedaz przez internet. Chce byc na pkpir aby
    odliczac od przychodu koszty (tel, neta itp).
    Mam problem z vatem, tzn nie wiem czy muszę byc vatowcem aby odliczac koszty? W
    og.óle co mi daje vat? (prócz tego że muszę w US zapłacic 170zl aby byc vatowcem
    i co miesiac skladac deklaracje vat7), przecież nie musze faktur wystawiac z
    vatem, nie bede sprzedawac jakis wielkich rzeczy tylko bielizne i zabawki.
    Jakie są korzyści z bycia vatowcem?

    Proszę o jasne odpowiedzi a nie drwiąco-kpiące.

    Anet