  • 31. Data: 2002-10-14 23:27:04
    Temat: Re: DG (nazwa S.C. a dwie rejestracje)
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Mon, 14 Oct 2002, Jacek wrote:

    >+ Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne wrote:
    >+ > Ależ ja się zgadzam. W pełni. Z tym zastrzeżeniem że
    >+ > w omawianym przypadku sa to miejsc*a* przechowywania - dla
    >+ > kazdego przedmiotu oddzielnie :)
    >+
    >+ No to co-spacerek przecież nie zawadzi:-)))

    Ależ nie zawadzi :)
    Mi chodziło tylko o to że miejsc jest więcej niż jedno :)
    I - AFAIK - że w związku z tym - tych i owych interesuje
    że prowadzę *kilka* DG, niezaleznie od faktu że rozliczam
    jeden PIT-5 [1] :)

    Pozdrowienia, Gotfryd
    [1] tryb warunkowy przypuszczający niedokonany ;), czytaj
    "gdybym...mógłbym..."