  • 1. Data: 2004-06-28 10:40:07
    Temat: DG a rozszerzenie zakresu działalności
    Od: "barysza" <b...@p...onet.pl>

    Prowadzę mikro działalność gospodarczą (KPiR) w dziedzinie usług
    komputerowych i chcę ją teraz rozszerzyć o nową dziedzinę/usługę. Czy muszę
    coś gdzieś zgłaszać ?
    pozdrawiam
    barysza

  • 2. Data: 2004-06-28 10:50:33
    Temat: Re: DG a rozszerzenie zakresu działalności
    Od: "CzeslawEm." <n...@d...slp.peel>

    In article <cboscf$67b$1@inews.gazeta.pl>, barysza wrote:

    > Prowadzę mikro działalność gospodarczą (KPiR) w dziedzinie usług
    > komputerowych i chcę ją teraz rozszerzyć o nową dziedzinę/usługę. Czy muszę
    > coś gdzieś zgłaszać ?

    Oczywiscie. Co najmniej do Urzedu Gminy (i to chyba wszystko o ile
    nie masz czegos koncesjonowanego).
    --

    czeslawATdemonDOTslpDOTpl

  • 3. Data: 2004-06-28 19:29:36
    Od: "weronika" <a...@a...pl>

    oj, raczej nie wszystko... po uzyskaniu z UGminy zaktualizowanego
    zaswiadczenia o wpisie DG, czeka Cie conajmniej jeszcze Urzad Statystyczny i
    aktualizacja Regon, oraz USkarbowy i aktualizacja NIP 1
    weronika

  • 4. Data: 2004-06-28 19:50:02
    Temat: Re: DG a rozszerzenie zakresu dzia?alno?ci
    Od: Paweł Więcek <c...@v...net>

    Thus wrote weronika <a...@a...pl>:
    > zaswiadczenia o wpisie DG, czeka Cie conajmniej jeszcze Urzad Statystyczny i
    > aktualizacja Regon, oraz USkarbowy i aktualizacja NIP 1

    Hmmm. Mi zarówno na Regonie jak i na NIP-1 i tak się nie mieściły
    wszystkie pozycje z zakresu działalności, gdybym rozszerzał to nic by
    się nie zmieniło (tam się podaje tylko główny zakres!).

    Jeśli pierwotnie był tylko jeden rodaj działalności to na Regonie
    faktycznie będzie co podać, ale na NIP-1 tak czy siak nie...

    Paweł

    --
    (___) | Pawel Wiecek ----------------- Coven / Svart --------------------- |
    < o o > | http://www.coven.vmh.net/ <c...@v...net> GSM: +48603240006 |

  • 5. Data: 2004-07-02 21:01:04
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 28 Jun 2004, Paweł Więcek wrote:

> [...]
    >+ wszystkie pozycje z zakresu działalności, gdybym rozszerzał to nic by
    >+ się nie zmieniło (tam się podaje tylko główny zakres!).

    Nic-nie-szkodzi.
    Masz obowiązek zgłosić "wszelkie zmiany podlegające ewidencji",
    przecież najważniejszą rzeczą która się zmienia jest.... data ostatniej
    zmiany wpisu do ewidencji :>

    >+ Jeśli pierwotnie był tylko jeden rodaj działalności to na Regonie
    >+ faktycznie będzie co podać, ale na NIP-1 tak czy siak nie...

    IMHO to nie zwalnia od obowiązku !

    Osobiście zgłaszałem (swoje) zmiany, dołączając ksero z wpisu
    zresztą...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)

  • 6. Data: 2004-07-02 22:12:24
    Od: Paweł Więcek <c...@v...net>

    Thus wrote Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>:
    > Masz obowiązek zgłosić "wszelkie zmiany podlegające ewidencji",
    > przecież najważniejszą rzeczą która się zmienia jest.... data ostatniej
    > zmiany wpisu do ewidencji :>

    To wtedy to będzie jedyna rzecz zmieniona na zgłoszeniu :^)

    Paweł

    --
    (___) | Pawel Wiecek ------ Coven / Svart ------ http://www.coven.vmh.net/ |
    < o o > | <c...@v...net> GPG/PGP info in headers GSM: +48603240006 |