  • 1. Data: 2004-06-28 09:33:28
    Temat: wynagrodzenie za chorobe
    Od: "aga_agnieszka" <a...@p...onet.pl>

    Czy wynagrodzenie chorobowe nalezy sie pracownikowi dopiero po
    przepracowaniu 30 dni ??
    Zatrudniłam pracownika i juz pierwszego dnia pracy przyniósł mi zwolnienie

  • 2. Data: 2004-06-28 10:03:41
    Temat: Re: wynagrodzenie za chorobe
    Od: "olpin" <o...@g...pl>

    Użytkownik aga_agnieszka w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:
    > Czy wynagrodzenie chorobowe nalezy sie pracownikowi dopiero po
    > przepracowaniu 30 dni ??
    > Zatrudniłam pracownika i juz pierwszego dnia pracy przyniósł mi zwolnienie
    Jeżeli pracownik nie ma 10 cio letniego stażu pracy to dopiero po 30 dniach
    Olgierd

  • 3. Data: 2004-06-28 10:10:04
    Od: "aga_agnieszka" <a...@p...onet.pl>

    jakis art na to ??

  • 4. Data: 2004-06-28 12:44:41
    Od: "olpin" <o...@g...pl>

    Użytkownik aga_agnieszka napisał:
    > jakis art na to ??
    prawde mówiąc nie szukałem, otrzymałem taką informacje w ZUSie, gdyż miałem
    ten sam problem

  • 5. Data: 2004-06-28 14:04:20
    Od: "ata" <a...@e...pl>

    http://www.zus.pl/niusy/k040204.htm

    ata

  • 6. Data: 2004-06-29 16:48:41
    Od: "Ewa M." <m...@g...pl>

    ata <a...@e...pl> napisał(a):

    > http://www.zus.pl/niusy/k040204.htm
    >
    > ata
    >
    > Pytałaś o artykuł. Podaję art. 4 ustawy o świadczeniach pienięznych z
    ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa (Dz.U. Nr
    60/1999,poz.636) tzw. ustawa zasiłkowa. Art. 4 dotyczy okresu wyczekiwania
    na prawo do zasiłku chorobowego.