  • 1. Data: 2004-06-28 07:58:56
    Temat: Status absolwenta a ZUS
    Od: "Bozoo" <z...@z...eu.org>

    Witam
    Mam takie pytanie:
    Otóz od piatku jestem absolwentem (PRz :))
    Pisalo na grupie, iz w przypadku kiedy absolwent
    zaklada DG, moze przez rok nie placic zusowskiej
    skladki emerytalnej. A co w przypadku, kiedy
    zalozylem DG wczesniej? Czy moge ja teraz zamknac
    i otworzyc ponownie, wykorzystujac prawo do
    zwolnienia? Czy tez zostalo ono bezpowrotnie
    utracone?
    Z góry dziekuje za odpowiedz

    PawelZ
    -----------

  • 2. Data: 2004-06-28 10:59:44
    Temat: Re: Status absolwenta a ZUS
    Od: "Aneczka" <a...@p...onet.pl>

    In news:cboj4v$18d$1@atlantis.news.tpi.pl,
    Bozoo <z...@z...eu.org> typed:
    > Pisalo na grupie, iz w przypadku kiedy absolwent
    > zaklada DG, moze przez rok nie placic zusowskiej
    > skladki emerytalnej.

    Od 1 czerwca prawo to zostało zniesione (przysługuje tylko osobom, które
    rozpoczęły płacenie Zusu na tej zasadzie do 30 maja).

    --
    Pozdrówki
    Aneczka

  • 3. Data: 2004-06-29 08:40:10
    Od: "Dorota Born" <d...@l...pl>

    > Od 1 czerwca prawo to zostało zniesione (przysługuje tylko osobom, które
    > rozpoczęły płacenie Zusu na tej zasadzie do 30 maja).

    To bolesna prawda, ale ustawa weszła tak cichutko że Panie w ZUS dowiedziały
    się 15-go czerwca po tym jak ja przeczytałam informacj w gazecie wyborczej z
    14-go. i chciałam potwierdzić to w zus.