  • 1. Data: 2003-11-26 09:11:00
    Temat: DG a wychowawczy i ZUS
    Od: "seni" <s...@w...pl>

    Mam takie pytanko: czy bedac na urlopie wychowawczym (jestem zatrudniona na
    podst. umowy o prace) moge prowadzic DG?
    Jesli tak, jak jest ze skladkami ZUS, czy musze je dodatkowo oplacac, czy
    moze nie?
    Domyslam sie, ze jesli dostajawalabym zasilek wychowawczy ("samotna matka")
    to (zakladajac, ze moge prowadzic DG) nie przysluguje mi zasilek. A moze
    jest jakis prog dodatkowych dochodow?

    Z gory dziekuje za info.
    Pozdr. Agnieszka

  • 2. Data: 2003-11-26 14:28:48
    Temat: Re: DG a wychowawczy i ZUS
    Od: "Slawek S." <e...@n...com.pl>

    Możesz prowadzić ale Twój łączny dochód na 1 członka rodziny nie może
    przekroczyć 518zł bo nie dostaniesz zasiłku wychowawczego.
    A co do składek to płaci sie normalnie jak co miesiąc

    --
    Pozdrawiam:
    NETBit Sławomir Stalmach

  • 3. Data: 2003-11-26 15:14:19
    Od: "seni" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Slawek S." <e...@n...com.pl> napisał w wiadomości news:bq2df1
    > A co do składek to płaci sie normalnie jak co miesiąc

    Dziekuje za odpowiedz. Chociaz ludzilam sie, ze na wychowawczym pracodawca
    oplaca moj ZUS i w zwiazku z tym bede placila tylko czesc haraczu.

    Pozdrawiam,
    Agnieszka

  • 4. Data: 2003-11-27 10:01:41
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 26 Nov 2003, Slawek S. wrote:

    >+ Możesz prowadzić ale Twój łączny dochód na 1 członka rodziny nie może
    >+ przekroczyć 518zł bo nie dostaniesz zasiłku wychowawczego.

    A tak z ciekawości: chodzi o dochód *deklarowany* czy *wykazany*
    (czyli podstawę "urzędową" z ZUS, nie mniejszą niż 60% którejś_
    tam średniej, bądź wynik z PIT-5) ?

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)