  • 1. Data: 2003-11-26 08:24:56
    Temat: Jeszcze raz DG, samochod, kilometrowka - konkretne pytania
    Od: "Mirek" <m...@w...pl>

    Witam

    jednoosobowa DG, KPiR, VAT samochod prywatny i nie w EST , wiem ze moge
    sobie na ryczalt pojezdzic 500km miesiecznie i odliczyc z kilometrowki w
    zwiazku z czym pytania :

    Jade po odbior towaru od poddostawcy, jak mam udowodnic przy kontroli ze
    rzeczywiscie tam bylem ?
    a) wystawic sam sobie delegacje i zebrac pieczatke od poddostawcy ?
    b) na fakturze poddostawca wystarczy ze napisze odbior osobisty ?
    c) musze wykazac ze cos zatankowalem i jak to sie potem/liczy odlicza ?
    d) wystarczy wpisac w ewidencje przebiegu pojazdu kilometry, cel podrozy ?
    e) meldowac sie u kazdego napotkanego patrolu policji po drodze ? :) ( to
    tak zartem )

    Co jesli do poddostawcy mam 300 kilometrow , czyli 100 poza limit w dwie
    strony, jak na moj rozum odliczam tylko te normatywne 500 ale co z paliwem ?

    Jak zawsze prosze o wyrozumialosc i dziekuje za odpowiedzi

    Pozdrawiam
    Mirek

  • 2. Data: 2003-11-26 08:48:54
    Od: "jacek" <J...@b...com.pl>

    to chyba nie jest tak , ryczalt mozna dac pracownikowi firmy , natomiast
    wlasciciel nie moze z niego korzystac

    jacek

  • 3. Data: 2003-11-26 09:11:26
    Od: "Wiola" <p...@s...com.pl>

> [...]
    >
    > jednoosobowa DG, KPiR, VAT samochod prywatny i nie w EST , wiem ze moge
    > sobie na ryczalt pojezdzic 500km miesiecznie i odliczyc z kilometrowki w
    A dlaczego limit prowadz ewidencje przebiegu pojazdu i rozliczysz tyle ile
    rozpiszesz kilometrów przebiegu .

    > zwiazku z czym pytania :
    >
    > Jade po odbior towaru od poddostawcy, jak mam udowodnic przy kontroli ze
    > rzeczywiscie tam bylem ?
    > a) wystawic sam sobie delegacje i zebrac pieczatke od poddostawcy ?
    Delegacja moze byc mozesz miec w koszty diete np.

    Wiola