  • 1. Data: 2003-11-26 07:01:28
    Temat: Ulga remontowa a współwłasność nieruchomości
    Od: "Piteros" <p...@a...krakow.pl_no_spam>

    Mam następujące pytanie, wiadomo że akt własności (między innymi) uprawnia
    do korzystania z ulgi remontowej. A co jest w przypadky gdy jest kilku (np.
    3) współwłaścicieli nieruchomości?, czy każdemu z nich przysługuje prawo do
    ulgi?, jeżeli tak, to czy w pełnej wysokości?czy w części w jakiej jest
    właścicielem danej nieruchomości,

    prosze o porade
    PP

  • 2. Data: 2003-11-27 10:03:47
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 26 Nov 2003, Piteros wrote:

> [...]
    >+ 3) współwłaścicieli nieruchomości?, czy każdemu z nich przysługuje prawo do
    >+ ulgi?, jeżeli tak, to czy w pełnej wysokości?

    IMO & AFAIK: tak, tak.

    >+ czy w części w jakiej jest właścicielem danej nieruchomości,

    ...to w takim dajmy na to bloku mogłoby na osobę przypadać po 1%
    limitu :)

    >+ prosze o porade

    Nie ma mowy :>

    pozdrowienia, Gotfryd