  • 11. Data: 2009-03-17 20:41:55
    Temat: Re: DG i umowa o prac?
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-03-17, WAM <n...@n...nopl.pl> wrote:

    [...]

    > Ja tak bardziej na logike ;) Po co konczyc w sadzie gdy kontroler
    > bedzie mial takie zdanie jak ja? :)

    Przyznam Ci rację jak chodzi o umowy o dzieło / zlecenie.
    Ale umowa o pracę różni się w sposób zasadniczy (nie TY organizujesz
    pracę - to przede wszystkim). Jakby było tak jak mówisz, to nie cięli by
    ludzi za tzw. samozatrudnienie. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 12. Data: 2009-03-18 08:58:25
    Od: "MariuszM" <m...@T...onet.pl>

    > Skoro to co robi wchodzi w zakres DG to nalezy wystawiac za to
    > fakture/rachunek a nie liste plac.

    Rozumiem, jeszcze sytuacje, gdy wystawiam firmie w której jestem zatrudniony
    jednoczesnie faktur za uslugi, które wchodza w zakres moich obowiazków z
    umowy o prace.
    Jesli jednak firmie, w której mam umowe o prace nie wystawiam zadnych faktur
    to o co chodzi?

    --

    pozdrawiam,
    Mariusz