  • 21. Data: 2011-01-26 10:26:57
    Temat: Re: Darowizna od rodzica a termin zg?oszenia [OT]
    Od: "Pawel" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Mathew" <m...@m...com> napisał w wiadomości
    news:ihoi0t$6ri$1@speranza.aioe.org...

    > ESET/Ustawienia (F5)/Ochrona programow poczty email

    niestety nod nie ma opcji nie sprawdzania tylko Grup dysk. albo sprawdza all
    albo wcale.

    > Co do darowizny. Masz trzy wyjscia:
    > 1. zaplacic podatek (to powinienes zrobic);
    > 2. niezaplacic podatku (tu bardzo ryzykujesz);
    > 3. przelac spowrotem pieniadze oraz spisac notke, ze za wczesnie zrobili
    > ci prezent, a Ty przez 6 miesiecy byles w spiaczce i nie mogles tego faktu
    > zglosic do US. Oczywiscie jakies zaswiadczenie ze szpitala musisz miec. W
    > tym wypadku dochodzi jeszcze problem odsetek.;
    >
    > Za gapowe sie placi.

    Ja bym powiedział za głupotę się płaci. Darowizna nie tyczy się mnie więc
    mogę tak powiedzieć.
    Z tego co wiem to podatek to jest 7% + jakies 900zł, czy może się myle ??

    5820 (20110126) __________

  • 22. Data: 2011-01-26 11:26:15
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Wed, 26 Jan 2011 11:26:57 +0100, Pawel napisał(a):

    > niestety nod nie ma opcji nie sprawdzania tylko Grup dysk. albo sprawdza
    > all albo wcale.

    Nikt ci nie każe wyłączać sprawdzania. Masz wyłączyć tylko dołączanie
    stopki do maila.

  • 23. Data: 2011-01-26 11:47:22
    Temat: Re: Darowizna od rodzica a termin zgłoszenia
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2011-01-24 14:25, Pawel pisze:
    > oh dzięki za fachową rade...
    > ps... a będę odpisywał jak mi wygodniej
    To nie zdziw się, jak ktoś zamiast odpowiedzi napisze Ci żebyś sp...adał :->

    Maciek

  • 24. Data: 2011-01-26 13:11:38
    Od: "Pawel" <p...@i...pl>

    > Nikt ci nie każe wyłączać sprawdzania. Masz wyłączyć tylko dołączanie
    > stopki do maila.

    tak lepiej :D

    5820 (20110126) __________

  • 25. Data: 2011-01-26 13:27:57
    Od: "Pawel" <p...@i...pl>

    > Nikt ci nie każe wyłączać sprawdzania. Masz wyłączyć tylko dołączanie
    > stopki do maila.

    Jedynie co w tym nodzie można zrobić to wyłączyć skanowanie wiadomości
    wychodzących, przynajmniej w najnowszej wersji noda

    5820 (20110126) __________

  • 26. Data: 2011-01-26 13:44:13
    Od: "Pawel" <p...@i...pl>

    > To zalezy, polecam zapoznac sie z:
    > http://bip.o12.pl/2801/index.php?view=article&catid=
    111%3Askale-podatkowe&id=1102%3Apodatek-od-spadkow-i
    -darowizn-2011-r&option=com_content&Itemid=153
    > http://podatki.gazetaprawna.pl/artykuly/100651,darow
    izny_miedzy_najblizsza_rodzina_bez_podatku.html

    a ile lat ma US na sprwadzenie czy został zapłacony podaek od darowizny ?

    5820 (20110126) __________

  • 27. Data: 2011-01-26 13:56:25
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 26-01-2011 14:44, Pawel pisze:

> [...]
    izny_miedzy_najblizsza_rodzina_bez_podatku.html

    > a ile lat ma US na sprwadzenie czy został zapłacony podaek od darowizny ?

    Logicznie 5, praktycznie może być 6.

    A jak się po tym czasie powołasz na darowiznę, która nie została
    opodatkowana prawidłowo, to i po 20 latach zapłacisz podatek.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 28. Data: 2011-01-26 14:42:19
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 26.01.2011 14:27, Pawel pisze:

    > Jedynie co w tym nodzie można zrobić to wyłączyć skanowanie wiadomości
    > wychodzących, przynajmniej w najnowszej wersji noda

    Może czas na zmianę oprogramowania?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

    Słowo ciałem się stało i zamieszkało wśród nas, i ujrzeliśmy chwałę Jego
    (J 1,14)

  • 29. Data: 2011-01-26 19:34:57
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2011-01-26 14:27, Pawel pisze:
    > Jedynie co w tym nodzie można zrobić to wyłączyć skanowanie wiadomości
    > wychodzących, przynajmniej w najnowszej wersji noda
    To może wywal ten szajs. Czy gdyby doklejało stopkę "Moi użytkownicy to
    idioci" to byś tego używał? A właściwie tak właśnie robi.

    Maciek

  • 30. Data: 2011-01-27 06:25:34
    Od: "Pawel" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Maciek" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
    > To może wywal ten szajs. Czy gdyby doklejało stopkę "Moi użytkownicy to
    > idioci" to byś tego używał? A właściwie tak właśnie robi.

    niektórzy użytkownicy mają orginalne oprogramowanie... więc wyrzucenie go bo
    wkleja stopke było by dopiero idiotyzmem

    5822 (20110126) __________