  • 1. Data: 2011-01-22 12:19:53
    Temat: Korekta PIT-36 wysłanego za pomocą e-deklaracji
    Od: Fenix <f...@y...com>

    Wysłałem PIT-36 za pomocą e-deklaracji.
    Okazało się, że pomyłkowo zaokrągliłem przychody do pełnych złotych.
    Za pomocą e-deklaracji udało mi się już wysłać korektę. Kiedy
    zaznaczyłem w formularzu, że to ma być korekta, to pojawiło się pole w
    którym wpisałem wyjaśnienie przyczyny korekty. Więc to wyjaśnienie
    również zostało wysłane za pomocą e-deklaracji.

    Czy oprócz tego powinienem jeszcze osobno wysłać pocztą pismo
    wyjaśniające przyczynę korekty?