  • 1. Data: 2011-01-24 12:15:20
    Temat: Darowizna od rodzica a termin zgłoszenia
    Od: "Pawel" <p...@i...pl>

    Witam
    Dostałem pewną kwotę od rodziców na mieszkanie. Niestety mineło już 6
    miesiecy od tego zdarzenia. Co zrobić aby Urzad Skarbwy w razie
    przyczepienia się do tego nie kazał płacić od tego podatku.
    Pozdr

    5811 (20110123) __________

  • 2. Data: 2011-01-24 12:18:46
    Temat: Re: Darowizna od rodzica a termin zgłoszenia
    Od: "Pawel" <p...@i...pl>

    Jak bym oddał rodzicom to co dostałem i ponownie otrzymał od nich i wtedy
    zgłosił do US to będzie w porządku ??

    5812 (20110124) __________

  • 3. Data: 2011-01-24 12:35:27
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 24-01-2011 13:18, Pawel pisze:
    > Jak bym oddał rodzicom to co dostałem i ponownie otrzymał od nich i wtedy
    > zgłosił do US to będzie w porządku ??

    Niekoniecznie.
    Bo to pierwsze to co to było niby? Pożyczka? To PCC się należy.

    Śladu bankowego się nie zatrze, można najwyżej liczyć na łut szczęścia -
    a nuż nikt nigdy się tym nie zainteresuje.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 4. Data: 2011-01-24 12:38:11
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 24.01.2011 13:35, Maddy pisze:

    > Niekoniecznie.
    > Bo to pierwsze to co to było niby? Pożyczka? To PCC się należy.
    >
    > Śladu bankowego się nie zatrze, można najwyżej liczyć na łut szczęścia -
    > a nuż nikt nigdy się tym nie zainteresuj

    A omyłkowo przelane pieniądze? Darowiznę dali za wcześnie albo coś w ten
    deseń?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

    Słowo ciałem się stało i zamieszkało wśród nas, i ujrzeliśmy chwałę Jego
    (J 1,14)

  • 5. Data: 2011-01-24 13:02:02
    Od: "Pawel" <p...@i...pl>

    To pierwsze to darowizna

  • 6. Data: 2011-01-24 13:13:50
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 24-01-2011 14:02, Pawel pisze:
    > To pierwsze to darowizna

    No to zapłać od niej podatek.

    ps. jak mówię, że ludzie którzy nie potrafią cytować to zwykle durnie,
    to się niektórzy oburzają... a tu proszę, kolejne QED do kolekcji

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 7. Data: 2011-01-24 13:25:43
    Od: "Pawel" <p...@i...pl>

    oh dzięki za fachową rade...

    ps... a będę odpisywał jak mi wygodniej

  • 8. Data: 2011-01-24 13:44:52
    Temat: Re: Darowizna od rodzica a termin zg?oszenia
    Od: tomek <t...@o...pl>

    On 24.01.2011 14:25, Pawel wrote:

    > ps... a bede odpisywa? jak mi wygodniej

    Tylko może ustaw najpierw kodowanie

    --
    Tomek

  • 9. Data: 2011-01-24 13:50:20
    Temat: Re: Darowizna od rodzica a termin zg3oszenia
    Od: "Pawel" <p...@i...pl>

    lepiej ?
    ;p

  • 10. Data: 2011-01-24 15:07:17
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/24/2011 6:15 AM, Pawel wrote:
> [...]
    > miesiecy od tego zdarzenia. Co zrobić aby Urzad Skarbwy w razie
    > przyczepienia się do tego nie kazał płacić od tego podatku.

    ile, kiedy, gotówką przelewem?