  • 1. Data: 2005-03-29 11:02:48
    Temat: Data likwidacji działalności
    Od: "rmt.pl" <r...@N...rmt.pl>

    Chciałbym zlikwidować prowadzoną przeze mnie DG z końcem miesiąca, ale
    31 marca jeszcze chcę wystawić ostanią fakturę, a od 1 kwietnia już
    zaprzestanę działalności, chodzi o to, żeby już nie płacić ZUS za
    kwiecień. Żeby wszystko było w porządku to na wniosku do UM dotyczącym
    wykreślenia z EDG mam napisać, że chcę aby mnie wykreślili z dniem 31
    marca czy z dniem 1 kwietnia?? Czy to samo dotyczy się US i regonu?

    Remez

  • 2. Data: 2005-03-29 20:00:57
    Temat: Re: Data likwidacji działalności
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "rmt.pl" <r...@N...rmt.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kwiecień. Żeby wszystko było w porządku to na wniosku do UM dotyczącym
    > wykreślenia z EDG mam napisać, że chcę aby mnie wykreślili z dniem 31

    Informujesz że od dnia 1 kwietnia nie prowadzisz działalności.