  • 1. Data: 2005-03-29 11:28:13
    Temat: komputer bez monitora do EST?
    Od: John Smith <s...@a...agent>

    Dzień dobry!

    ..można tak? Nie jestem pewien, gdzies kiedyś czytałem,
    że środek trwały musi być kompletny. Czy komp bez monitora
    jest kompletny? Hint: komputer ma służyć jako serwer aplikacji,
    monitor mu do niczego nie potrzebny..

    ..a co jeżeli potem monitor do niego dokupię? :-))

    pozdro
    Jan

  • 2. Data: 2005-03-29 18:13:30
    Temat: Re: komputer bez monitora do EST?
    Od: "jarmulowicz krzysztof" <j...@p...fm>

    Jak kupisz pozniej i bedzie kosztowal mniej niz 3.5 tys pln = koszty