  • 1. Data: 2010-04-10 21:36:23
    Temat: Delegacje zagraniczne - jak ewidencjonowac (stawka VAT)?
    Od: Przemek <p...@g...com>

    Witam,
    mam DG, KPiR, platnik VAT
    mam nastepujace wydatki zagraniczne:
    - koszt diet (rozliczam jako DW?)
    - swistki z tankowania (paragony)
    - rachunki za hotele
    - swistki z parkometrow lub rachunki za parkowanie

    W malej ksiegowosci RP przy wprowadzaniu dokumentu mam (do wyboru)
    stawka 22,12,7,3,0 oraz
    zwolnione
    bez odliczen + pole w tym vat
    Nie podlega

    Jak powinienem wprowadzac koszty w podr. sluzbowej (nie podlega?
    wklepuje kwoty brutto i juz)?

    W oknie wprowadzania jest pole kontrahent a tam wybor ze slownika
    gdzie jest nazwa, adres, NIP...
    Czy tez musze dokladnie wprowadzac dane kontrahenta (np adres)? Czy
    dotycz to takze nawet czego takiego jak kiosk z gazetami gdzie bilety
    parkingowe kupowalem?

    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 2. Data: 2010-04-12 20:12:45
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Przemek wrote:

> [...]
    > bez odliczen + pole w tym vat
    > Nie podlega
    >
    > Jak powinienem wprowadzac koszty w podr. sluzbowej (nie podlega?

    Nie znam funkcjonalnosci tego programu, ale zapytam:
    Skad decyzja, zeby wprowadzac dokumenty typu dowody wewnetrzne przez rejestr
    VAT?
    Czy ten program nie ma opcji wprowadzania dokumentów tylko do ksiazki bez
    rejestru?

  • 3. Data: 2010-04-14 19:08:00
    Od: Przemek <p...@g...com>

> [...]
    > VAT?
    > Czy ten program nie ma opcji wprowadzania dokumentów tylko do ksiazki bez

    w miedzyczasie tez na to wpadlem:)
    Dziekuje i pozdrawiam,
    Przemek