  • 1. Data: 2005-03-14 17:55:04
    Temat: Do 30 marca tylko CIT 8 ?
    Od: "Plissken" <p...@w...pl>

    Witam,

    czy dobrze rozumuje na podstawie rubryki 24 zeznania CIT 8 i UOPDOOP, ze do
    30 marca sklada sie do US tylko CIT 8? A cala reszte, tzn. sprawozdanie,
    bilans, rachunek ZiS, wprowadzenie, inf. dodatkowa dopiero po zatwierdzeniu
    w terminie okreslonym w ustawie? Kogo bym nie zapytal to inne zdanie, a w
    rubrykach "zalaczniki" tego zeznania jest dosyc wyraznie napisane co jest
    zalaczane do CIT 8.

    Prosze o rozjasnienie mi tej kwestii,

    pozdrawiam,

    Plissken

  • 2. Data: 2005-03-15 08:58:01
    Temat: Re: Do 30 marca tylko CIT 8 ?
    Od: "my way" <no way@no way.pl>

    Użytkownik "Plissken" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > rubrykach "zalaczniki" tego zeznania jest dosyc wyraznie napisane co jest

    sprawozdanie musi być sporządzone w ciągu 3 m-cy od zakończenia roku
    obrotowego - art.52 uor, zatwierdzone w ciągu 6 m-cy od zakończenia roku
    obr. - art.53 ust.1 uor.
    do us składasz w ciągu 10 dni od zatwierdzenia - art.27 ust.2 updop, więc
    wszystko zależy od daty zatwierdzenia - jeśli zdążysz, możesz złożyć już
    razem z cit-8.
    pozdrawiam