  • 1. Data: 2006-05-23 10:42:26
    Temat: przeniesienie wlasności nieruchomosci - jak najkorzystniej?
    Od: "maciej_k" <m...@p...fm>

    witam,
    jestem wspolwlascicielem (wraz z ojcem) domu. Ojciec chce "przepisac" na
    mnie swoja polowe, tak aby dom byl w 100% moj. Jak takie cos zalatwic, aby
    zaplacic jak najmniejszy podatek? darowizna odpada (mam juz inne
    mieszkanie), myslalem o umowie dożywocia (wtedy podatek 2%) lub "kupnie";).
    A moze sa jakies inne mozliwosci?

  • 2. Data: 2006-05-23 22:41:27
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 23 May 2006, maciej_k wrote:

    > witam,
    > jestem wspolwlascicielem (wraz z ojcem) domu. Ojciec chce "przepisac" na
    > mnie swoja polowe, tak aby dom byl w 100% moj.

    Hasło do szukania: "zniesienie współwłasności".

    pozdrowienia, Gotfryd
    (idący spać po wylosowaniu posta :))

  • 3. Data: 2006-05-24 06:37:16
    Od: "maciej_k" <m...@p...fm>