  • 1. Data: 2006-05-23 10:20:48
    Temat: ZUS i działalność gospodarcza studenta
    Od: "michał" <...@...pl>

    Jakie składki i w jakiej wysokości musi płacić do ZUS w chwili obecnej
    student (23 lata) prowadzący działalność gospodarczą? Czy są jakieś
    zwolnienia, okres karencji, itp ?
    Mam pewien pomysł, ale nie wiem czy ZUS mnie zabije...

  • 2. Data: 2006-05-23 22:57:00
    Temat: Re: ZUS i działalność gospodarcza studenta
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "michał" <...@...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zwolnienia, okres karencji, itp ?
    > Mam pewien pomysł, ale nie wiem czy ZUS mnie zabije...

    Po raz setny: bycie studentem NIJAK NIE WPLYWA na ozusowanie czy
    opodatkowanie DG.
    Mozesz korzystac z dwuletniej promocji w ZUS-ie dokladnie tak samo, jak
    absolwent zasadniczej szkoly zawodowej.

    Pozdrawiam
    SDD