  • 1. Data: 2006-05-23 07:02:21
    Temat: Umowa - zlecenie Warszawa PILNE!
    Od: "Damian" <s...@i...pl>

    Witam Grupowiczów,

    poszukuję pilnie osoby do wprowadzenia danych do systemu F-K Symfonia. Osoba
    ta musi wykazać się znajomością ustawy o rachunkowości oraz prawa
    podatkowego.

    Zakres pracy to wprowadzenie danych spółki z ograniczoną odpowiedzialnością
    od 01-01-2005 do 31-12-2005. Spółka zajmowała się tylko działalnością
    handlową. Oceniam to na ok dwa tygodnie pracy po ok 8 godzin dziennie, a
    może nawat krócej.

    Proponuję wynagrodzenie 1.500,- zł netto.

    Proszę kierować swoje oferty pod adres b...@d...waw.pl

    Pozdrawiam

    Damian

  • 2. Data: 2006-05-23 09:17:23
    Temat: Re: Umowa - zlecenie Warszawa PILNE!
    Od: "grzess" <k...@w...pl>

    1500 za wprowadzony m-c?

  • 3. Data: 2006-05-23 09:18:48
    Od: "Damian" <s...@i...pl>

    Użytkownik "grzess" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    > 1500 za wprowadzony m-c?

    1.500 netto za całość. Jak napisałem wcześniej jest to ok 2 tygodnie pracy.

  • 4. Data: 2006-05-23 09:23:58
    Od: "grzess" <k...@w...pl>

    > 1.500 netto za całość. Jak napisałem wcześniej jest to ok 2 tygodnie
    > pracy.

    wprowadzania moze i 2 tyg, rozumiem wiec ze bez kwalifikacji zdarzen
    gospodarczych, czyli samo wklepywanie bez odpowiedzialnosci?

  • 5. Data: 2006-05-23 09:41:44
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    grzess napisał(a):

    > wprowadzania moze i 2 tyg, rozumiem wiec ze bez kwalifikacji zdarzen
    > gospodarczych, czyli samo wklepywanie bez odpowiedzialnosci?

    Hmm.. tak w ogóle to na wprowadzanie danych "z kwalifikacją zdarzeń" to
    trochę za późno. I wyglądałoby, że spółka nie prowadziła ksiąg
    rachunkowych przez caly rok. A za to to kryminał może być.
    Nie sądzę, raczej kwestia przeniesienia zapisów z jednego systemu do
    drugiego albo z papieru do komputera.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 6. Data: 2006-05-23 09:47:50
    Od: "grzess" <k...@w...pl>

    przenoszac z papieru do komputera, potrzeba te zdarzenia odpowiednio
    zakwalifikowac aby wersja wprowadzona byla zgodna z papierowa, a moje
    rozterki wziely sie z proponowanej ceny, 1500zł za wprowadzenie całego roku,
    nie sadzilem ze w waraszawie tak nisko cenia prace ksiegowej

    pozdrawiam
    grzess

  • 7. Data: 2006-05-24 20:24:03
    Od: witek <w...@s...gazeta.pl.invalid>

    Damian wrote:

    > Proponuję wynagrodzenie 1.500,- zł netto.

    minimum 10 tys za calosc, chyba, ze chcesz zeby ci to jakis robotnik z
    budowy wprowadzal, a nie ksiegowa ze znajomoscia prawa podatkowego.