  • 1. Data: 2005-09-06 17:26:25
    Temat: Dochodowy od sprzedazy dzialki
    Od: "Jendrek" <J...@h...krakow.pl>

    w jakiej wysokosci zapłace od kwoty 200 tys?. To jest liczone w % od tej
    kwoty? Pzdr. dla grupowiczow

  • 2. Data: 2005-09-06 18:01:02
    Temat: Re: Dochodowy od sprzedazy dzialki
    Od: Andrzej <a...@n...in.poland>

    Dnia Tue, 06 Sep 2005 19:26:25 +0200, Jendrek napisał(a):

    > w jakiej wysokosci zapłace od kwoty 200 tys?. To jest liczone w % od tej
    > kwoty? Pzdr. dla grupowiczow

    A możesz pełnym zdaniem i po 'polskiemu'?

    Andrzej.

  • 3. Data: 2005-09-07 04:30:27
    Od: "Jendrek" <J...@h...krakow.pl>

    Wydawało mi sie , że jasno napisalem, ale powtórze. Sprzedalem działke,
    notariusz powiedział, że jeszcze czeka mnie wizyta w US w sprawie podatku
    dochodowego. Pytanie zatem , w jakiej wysokosci bede musiał go zapłacić od
    kwoty 200 tys.? Pzdr.

  • 4. Data: 2005-09-07 09:31:44
    Od: "dzejes" <d...@N...gazeta.pl>

    Jendrek <J...@h...krakow.pl> napisał(a):

> [...]
    > dochodowego. Pytanie zatem , w jakiej wysokosci bede musiał go zapłacić od

    Jeśli :
    - działka nie była wykorzystywana do DG (wciągnięcie do Ewidencji ŚT)
    - sprzedaz nastapiła przed upływem pięciu lat od nabycia prawa własności do
    działki

    wówczas płacisz 10% od ceny. To jest podatek przychodowy, więc nie ma
    znaczenia koszt zakupu działki, czy też ewentualne koszty, które poniosłeś.