  • 1. Data: 2002-04-25 13:21:01
    Temat: Domena a VAT
    Od: Tobi <t...@p...onet.pl>

    Zarejestrowalem domene w internecie. Za te usluge otrzymalem fakture
    VAT (jestem VATmanem). Czy odliczac VAT, czy ksiegowac jako koszt w
    kwocie brutto? Gdzie znajde jakies kompletne informacje od czego mozna
    odliczac VAT a od czego nie?

    --
    - Tobiasz 'Tobi' Szlęk ------------\ ---- aukcje w sieci -------\
    - www.rower.xcom.pl - rower online-/ ------------ www.adico.pl -/

  • 2. Data: 2002-04-25 14:43:06
    Temat: Re: Domena a VAT
    Od: bromden <b...@p...gazeta.pl>

    generalnie, odliczac vat mozna za towary i uslugi, ktore zwiazane
    sa ze sprzedaza opodatkowana,

    czyli, jezeli wykonujesz uslugi lub sprzedajesz towary, ktore
    podlegaja pod ptu, i domena jest w jakikolwiek sposob zwiazana z
    uzyskaniem opodatkowanego przychodu, to mozesz odliczyc za nia vat

  • 3. Data: 2002-04-25 15:08:19
    Od: "ppinq" <p...@h...pl>

> [...]
    >podlegaja pod ptu, i domena jest w jakikolwiek sposob zwiazana z
    >uzyskaniem opodatkowanego przychodu, to mozesz odliczyc za nia vat

    Czy zbieranie zamówień przez stronkę będzie wystarczającym
    "związaniem" ?

    PinQ
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 4. Data: 2002-04-25 16:21:40
    Od: "Smart Group" <s...@w...pl>

    albo kontakty z kontrahentami? ( handel m-narodowy)???