  • 1. Data: 2002-04-25 12:32:32
    Temat: Droga Maddy, może Ty mi odpowiesz!
    Od: "Baśka" <b...@p...pl>

    Mam problem z wyliczeniem podatku od dochodów z kraju i z zagranicy
    (Niemcy). Wg instrukcji podstawą do opodatkowania jest suma dochodów z kraju
    i z zagranicy, nastepnie wyliczam stopę procentową. I tu problem. Do roku
    1999 stopę procentową stosowało się tylko w stosunku do dochodów z kraju,
    teraz instrukcja wyraźnie mówi o dochodach połączonych. Jak się to ma do
    podwójnego opodatkowania?
    Bardzo proszę o wyjaśnienie.
    Baśka

  • 2. Data: 2002-04-26 08:39:44
    Temat: Re: Droga Maddy, może Ty mi odpowiesz!
    Od: "HANIA" <h...@w...pl>

    Stopę procentową liczysz od dochodów połączonych, ale podatek liczysz od
    dochodów uzyskanych w kraju.
    Na stronie Gazety Prawnej www.gazetaprawna.pl jest program PITY-2001,
    pobierz sobie, a on Ci przeliczy.
    Hania.

  • 3. Data: 2002-04-29 07:09:41
    Od: "Baśka" <b...@p...pl>

  • 4. Data: 2002-04-29 19:16:46
    Od: Magdalena Woloszyk <m...@e...com.pl>

    Baśka wrote:

> [...]

    Maddy czasem musi też jeść, spać, pracowac i parę innych rzeczy.
    I ma prawo jej sie nie chcieć jeżeli temat jej nie zainteresuje.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    e-mail: m...@e...com.pl

  • 5. Data: 2002-04-29 20:58:15
    Temat: OT: Droga Maddy, może Ty mi odpowiesz!
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Mon, 29 Apr 2002, Baśka wrote:
    [...]
    >+ > Dzięki. Poradziłam sobie w inny sposób, a co do Maddy to się zawiodłam...
    >+ > Baśka

    Ermhm... jakby rzec... Wymaganie - nie, ŻĄDANIE - żeby ktoś coś
    zrobił za darmo może być miejscami nadmierne.
    Po pierwsze Maddy nie ma takiego obowiązku, a po drugie może
    akurat zwyczajnie nie ma czasu coby posty czytać.
    Po trzecie może przypadkiem akurat do danego pytanie nie
    czuć się kompetetnym - patrz punkt pierwszy: jak klient wystarczająco
    płaci to nie ma wyjścia, trzeba poszukać odpowiedzi ;), ale IMHO
    publiczna egzekucja "za free" jest lekką przesadą.

    Pozdrowienia, Gotfryd
    ...i poproszę bez urazy ! Stwierdziłem (IMO) fakty...
    Też mi się zdarzyło w subjecie 'wywoływać' kogoś o pomoc,
    ale jeszcze warczeć lub żalić się na tak wywoływanego nie próbowałem :]